Bestelling & levering


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Producten die direct leverbaar zijn, worden vanaf het moment dat de betaling ontvangen is (voor 16.00 uur), direct verstuurd met de post. Betalingen later dan 16.00 uur of buiten werkdagen om, worden de volgende werkdag verzonden.

Mocht onverhoopt het betreffende product (producten) niet op voorraad zijn, worden deze meteen besteld en voorradig gemaakt. Zodra deze binnen zijn, worden deze dezelfde dag nog naar je verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice om te vragen hoeveel dagen het precies kan duren of chat met ons via de webshop.

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

Wat zijn de kosten voor verzending van mijn producten?

De verzendkosten in Nederland bedragen €6,95 per bestelling (0 – 2 kg). Verzendingen (0 – 2 kg) binnen Europa bedragen €10,60 per bestelling. Bestellingen boven de €95,- worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Bestellingen (0 – 2 kg) boven de €145,- worden gratis verzonden binnen Europa.

Wanneer er acties zijn voor gratis verzending, zal dit duidelijk zichtbaar zijn op de webshop. Acties voor gratis verzending kunnen van toepassing zijn op bepaalde landen. Bij afrekenen zie je altijd de geldende verzendtarieven.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Producten worden bezorgd door PostNL. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur.

Ik woon niet in Nederland, kan ik dan wel producten bestellen?

Woon je niet in Nederland of Europa dan kan je WEL producten bestellen, maar niet direct via onze webshop. Neem contact op met onze klantenservice en we maken het meteen in orde voor je.

Ik heb geen internetbankieren en ook geen creditcard?

Geen probleem, zodra je contact opneemt met onze klantenservice sturen we je graag een factuur.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen of een ophaalpunt van PostNL te selecteren.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Kan gebeuren! Is het voor 16.00? Geen probleem, neem zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp (+316 11 80 79 43) of e-mail (info@deonlinekliniek.nl). Dan proberen wij voor 16.00 jouw bestelling nog te wijzigen.

Is het na 16:00? Neem ook dan contact met ons op, dan gaan we samen met PostNL kijken wat we voor je kunnen doen.

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Het inwisselen van je persoonlijke kortingscode is erg eenvoudig. In de eerste stap van je bestelproces is een vakje te zien waar je de code kan opgeven. Vergeet niet dat een kortingscode altijd persoonsgebonden is, dat je deze eenmalig kan gebruiken en soms ook tijdsgebonden in.

Hoe kan ik betalen?

We werken voor alle betalingen samen met Mollie. Mollie is één van de marktleiders in Europa wat betreft online betalingsverkeer.

Je betaalt veilig, snel en simpel in een vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten. Voor elk van onderstaande betaalmethodes heb je een kaartlezer/digi pas nodig.

Bancontact
De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke bankkaart met het logo van Bancontact

Kredietkaarten (Visa, Mastercard en Maestro)

Je kredietkaart gegevens worden beveiligd verstuurd via een SSL-beveiligde server. Zodra we je kredietkaart gegevens gecontroleerd hebben, is je bestelling in orde.

Je kredietkaart organisatie vraagt je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met kredietkaarten.

PayPal
Je betaalt veilig en snel via PayPal.

iDEAL-betaling
Je betaalt via iDEAL snel, makkelijk en betrouwbaar.

Mijn vraag is nog niet beantwoord?

Geen probleem! Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.