Bestelling & levering
WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Producten die direct leverbaar zijn, worden vanaf het moment dat de betaling ontvangen is (voor 15.00 uur op een werkdag), direct verstuurd met de post. Betalingen later dan 15.00 uur of buiten werkdagen om, worden de volgende werkdag verzonden.
Mocht onverhoopt het betreffende product (producten) niet op voorraad zijn, worden deze meteen besteld en voorradig gemaakt. Zodra deze binnen zijn, worden deze dezelfde dag (mits op een werkdag) nog naar je verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice om te vragen hoeveel dagen het precies kan duren of chat met ons via de webshop.
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN OF AANPASSEN?
Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen. Mocht deze nog niet afgerond zijn, dan kan je ons altijd een WhatsApp bericht sturen of bellen om te kijken of we je order nog kunnen annuleren +316 11 80 79 43.
WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR VERZENDING VAN MIJN PRODUCTEN?
De verzendkosten in Nederland bedragen €6,95 per bestelling (0 – 2 kg). Verzendingen (0 – 2 kg) binnen Europa bedragen €11,54 per bestelling. Bestellingen boven de €60,- worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Bestellingen boven de €80,- worden GRATIS verzonden binnen België.
Wanneer er acties zijn voor gratis verzending, zal dit duidelijk zichtbaar zijn op de webshop. Acties voor gratis verzending kunnen van toepassing zijn op bepaalde landen. Bij afrekenen zie je altijd de geldende verzendtarieven.
HOE WORDT MIJN BESTELLING VERSTUURD?
Producten worden bezorgd door PostNL. Bezorging PostNL vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur. Indien tijden wijzigen, zijn deze zichtbaar online bij PostNL.
IK HEB GEEN INTERNETBANKIEREN EN OOK GEEN CREDITCARD?
Geen probleem, zodra je contact opneemt met onze klantenservice sturen we je graag een factuur.
KAN IK MIJN BESTELLING OOK ERGENS ANDERS LATEN AFLEVEREN?
Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen of een ophaalpunt van PostNL te selecteren. Je kan ook producten bij ons in de kliniek ophalen (Bankaplein 2, Den Haag). Bel of stuur ons dan even van te voren een WhatsApp bericht, zodat we kunnen zorgen dat er iemand is.
IK HEB EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN, WAT MOET IK DOEN?
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Kan gebeuren! Geen probleem, neem dan direct contact met ons op via WhatsApp (+316 11 80 79 43) of e-mail (info@deonlinekliniek.nl). Dan wijzigen wij jouw bestelling. Wees er snel bij, want als jouw bestelling al verstuurd is kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen.
HOE WISSEL IK MIJN KORTINGSCODE IN?
Het inwisselen van je persoonlijke kortingscode is erg eenvoudig. In de eerste stap van je bestelproces is een vakje te zien waar je de code kan opgeven. Vergeet niet dat een kortingscode altijd persoonsgebonden is, dat je deze eenmalig kan gebruiken en soms ook tijdsgebonden in.
HOE KAN IK BETALEN?
We werken voor alle betalingen samen met Mollie. Mollie is één van de marktleiders in Europa wat betreft online betalingsverkeer.
Je betaalt veilig, snel en simpel in een vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten. Voor elk van onderstaande betaalmethodes heb je een kaartlezer/digi pas nodig.
Bancontact
De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke bankkaart met het logo van Bancontact.
Belfius
Belfius Direct Net.
KBC/CBC betaalknop
Creditcard / kredietkaarten (Visa, Mastercard en Maestro)
Je kredietkaart gegevens worden beveiligd verstuurd via een SSL-beveiligde server. Zodra we je kredietkaart gegevens gecontroleerd hebben, is je bestelling in orde. Je kredietkaart organisatie vraagt je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met kredietkaarten.
iDEAL-betaling
Je betaalt via iDEAL snel, makkelijk en betrouwbaar.
Billink
Je betaalt achteraf via Billink. Bestelling met betaalplicht, zonder extra kosten!
MIJN VRAAG IS NOG NIET BEANTWOORD?
Geen probleem! Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.