Bestelling & levering

Bestelling & levering
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Producten die direct leverbaar zijn, worden vanaf het moment dat de betaling ontvangen is (tot 16.00 uur), direct verstuurd met de post. Betalingen later dan 16.00 uur of buiten werkdagen om, worden de volgende werkdag verzonden. Mocht onverhoopt het betreffende product (producten) niet op voorraad zijn, worden deze meteen besteld en voorradig gemaakt. Zodra deze binnen zijn, worden deze dezelfde dag nog naar je verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice om te vragen hoeveel dagen het precies kan duren of chat met ons via de webshop.

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

Wat zijn de kosten voor verzending van mijn producten?

De verzendkosten in Nederland bedragen €6,95 per bestelling (0 – 2 kg). Verzendingen (0 – 2 kg) binnen Europa bedragen €13,- per bestelling. Bestellingen boven de €150,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Bestellingen (0 – 2 kg) boven de €300,- worden gratis verzonden binnen Europa.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Producten worden bezorgd door PostNL. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur.

Ik woon niet in Nederland, kan ik dan wel producten bestellen?

Woon je niet in Nederland of Europa dan kan je wel producten bestellen, maar niet direct via onze webshop. Neem contact op met onze klantenservice en we maken het meteen in orde voor je.

Ik heb geen internetbankieren en ook geen creditcard?

Geen probleem, zodra je contact opneemt met onze klantenservice sturen we je graag een factuur.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen.

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Het inwisselen van je persoonlijke kortingscode is erg eenvoudig. In de eerste stap van je bestelproces is een vakje te zien waar je de code kan opgeven. Vergeet niet dat een kortingscode altijd tijds- en persoonsgebonden is en je deze eenmalig kan gebruiken.

Hoe kan ik betalen?

We werken voor alle betalingen samen met Mollie, één van de marktleiders in Europa wat betreft online betalingsverkeer.

Je betaalt veilig, snel en simpel in uw vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten.
Voor elk van onderstaande betaalmethodes heb je een kaartlezer/digipas nodig.

Bancontact
De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke bankkaart met het logo van Bancontact.
Kredietkaarten Visa, Mastercard en Maestro

Je kredietkaartgegevens worden beveiligd verstuurd via een SSL-beveiligde server. Zodra we je kredietkaartgegevens gecontroleerd hebben, is je bestelling in orde.

Je kredietkaartorganisatie vraagt je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met kredietkaarten.

PayPal
Je betaalt veilig en snel via PayPal.