Veelgestelde vragen

 

Veelgestelde-vragen-De-Online-Kliniek

Levering & bestelling

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Producten die direct leverbaar zijn, worden vanaf het moment dat de betaling ontvangen is (voor 16.00 uur), direct verstuurd met de post. Bestellingen later dan 16.00 uur of buiten werkdagen om, worden de volgende werkdag verzonden.

Mocht onverhoopt het betreffende product (producten) niet op voorraad zijn, worden deze meteen besteld en voorradig gemaakt. Zodra deze binnen zijn, worden deze dezelfde dag nog naar je verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice om te vragen hoeveel dagen het precies kan duren of chat met ons via de webshop.

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

Wat zijn de kosten voor verzending van mijn producten?

De verzendkosten in Nederland bedragen €6,95 per bestelling (0 – 2 kg). De kosten voor verzendingen (0 – 2 kg) binnen Europa bedragen €11,19 per bestelling. Bestellingen boven de €70,- worden GRATIS verzonden binnen Nederland en België.

Wanneer er acties zijn voor gratis verzending, zal dit duidelijk zichtbaar zijn op de webshop. Acties voor gratis verzending kunnen van toepassing zijn op bepaalde landen. Bij afrekenen zie je altijd de geldende verzendtarieven.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Producten worden bezorgd door PostNL. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur.

Ik woon niet in Nederland, kan ik dan wel producten bestellen?

Woon je niet in Nederland of Europa dan kan je WEL producten bestellen, maar niet direct via onze webshop. Neem contact op met onze klantenservice en we maken het meteen in orde voor je.

Ik heb geen internetbankieren en ook geen creditcard?

Geen probleem, neem even contact op met onze klantenservice en laat ons weten welke producten je graag wilt bestellen. We sturen je vervolgens een factuur.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen of een ophaalpunt van PostNL te selecteren.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Kan gebeuren! Is het voor 16.00? Geen probleem, neem zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp (+316 11 80 79 43) of e-mail (info@deonlinekliniek.nl). Dan proberen wij voor 16.00 jouw bestelling nog te wijzigen.

Is het na 16:00? Neem ook dan contact met ons op, dan gaan we samen met PostNL kijken wat we voor je kunnen doen.

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Het inwisselen van je persoonlijke kortingscode is erg eenvoudig. In de eerste stap van je bestelproces is een vakje te zien waar je de code kan opgeven. Vergeet niet dat een kortingscode altijd persoonsgebonden is, dat je deze eenmalig kan gebruiken en soms ook tijdsgebonden is.

Hoe kan ik betalen?

We werken voor alle betalingen samen met Mollie. Mollie is één van de marktleiders in Europa wat betreft online betalingsverkeer.

Je betaalt veilig, snel en simpel in een vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten. Voor elk van onderstaande betaalmethodes heb je een kaartlezer/digi pas nodig.

Bancontact
De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke bankkaart met het logo van Bancontact

Creditkaarten (Visa, Mastercard en Maestro)

Je creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd via een SSL-beveiligde server. Zodra we je creditcard gegevens gecontroleerd hebben, is je bestelling in orde.

Je creditcard organisatie vraagt je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditkaarten.

PayPal
Je betaalt veilig en snel via PayPal.

iDEAL-betaling
Je betaalt via iDEAL snel, gemakkelijk en betrouwbaar.

Mijn vraag is nog niet beantwoord?

Geen probleem! Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

 

Product & gebruik

 

Hoe snel zie je resultaat?

Dat verschilt per huidtype en wat je wilt verbeteren aan je huid. Je huid verbetert zichtbaar binnen 4 weken. Gemiddeld is na 2 maanden goed resultaat te zien.

Hoe selecteren jullie een product bij een huidtype?

We selecteren een product voor een specifieke huid op basis van de ingrediënten in het product. Daarnaast kijken we naar de percentages en samenstelling van de ingrediënten. Onafhankelijk onderzoek naar werkzame ingrediënten en de werking van een product vinden we erg belangrijk.

Kan ik direct alle producten bestellen?

Je kan alle producten direct bestellen. Enkel een paar producten hebben een “Let op!” en vereisen meer uitleg. Deze uitleg is te vinden onder het product in de tab “gebruik” van onze webshop. We vragen dan ook om deze uitleg goed te lezen en mochten er nog vragen zijn neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik de producten het beste bewaren?

Je kan de producten het beste bewaren op een donkere en koele plek.

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

De producten zijn minimaal 12 maanden houdbaar. De exacte houdbaarheid van de producten staat met een datum vermeld op de verpakking.

Bevatten de producten sporen van tarwe, noten, zaden, gluten of soja?

Er zitten geen tarwe, noten, zaden, gluten of soja in de producten verwerkt, echter kunnen we niet uitsluiten dat tijdens het productieproces ook gewerkt wordt met sporen van tarwe, noten, zaden, gluten of soja.

Kan ik met alle producten tegelijk beginnen?

We raden je aan om alle informatie op de pagina van het desbetreffende product goed te bekijken. Zodat je per product leest hoe je deze het beste kan gebruiken en waar je vooral op moet letten. Mocht je meerdere producten hebben aangeschaft en twijfel je of je deze tegelijk kan gebruiken? Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Na gebruik van de producten voelt mijn huid warm (tintelend) aan, is dit erg?

Tijdens het gebruik kan een lichte tinteling en of roodheid ontstaan. Gedurende de eerste week kan je huid wat droog aanvoelen en gaan schilferen. Maak je geen zorgen! Dit is een normale reactie.

De celdeling in je huid wordt gestimuleerd en dode huidcellen schilferen af. Volg ten alle tijde de instructies van het product. Producten die tintelen bevatten werkstoffen die opgebouwd moeten worden.

Twijfel je? Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Welke huidreacties kunnen ontstaan en zijn normaal?

Je huid kan warm, tintelend, droog en schilferig worden. Dit zijn normale reacties. De ingrediënten in de producten werken diep in je huid om deze te verbeteren. Mocht je twijfelen? Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Welke producten kan ik met zwangerschap gebruiken?

We hebben heel veel producten die je kunt gebruiken tijdens zwangerschap. Bij elk product is specifiek vermeld of je deze met zwangerschap kunt gebruiken. Klik in de menubalk (geslacht) naar zwanger en de producten worden getoond welke je kan gebruiken.

Zijn alle producten geschikt voor vrouwen en mannen?

Alle producten kunnen gebruikt worden door zowel mannen als vrouwen. Echter staat bij elk product specifiek aangegeven voor welke huid deze het meest geschikt is. Tevens kan je in de menubalk geslacht kiezen en worden specifieke producten getoond.

Kan ik ook samples (proefverpakkingen) kopen?

Je kan van “bijna” alle producten samples (proefverpakkingen) aanschaffen. Helaas zijn deze niet gratis en zal je hiervoor tussen de 5-10 euro voor moeten betalen. Een proefverpakking gaat tussen de 2-7 dagen mee. Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop en regelen we het graag voor je.

Hoeveel producten hebben jullie in het assortiment?

Wekelijks doen we onderzoek naar nieuwe producten met werkzame ingrediënten. Komen we vandaag een nieuw product met betere ingrediënten tegen? Dan zorgen we dat dit product (na zorgvuldig testen) op onze webshop te verkrijgen is. Ons assortiment bestaat uit verschillende producten (huidproducten, deodorant, make-up, supplementen, etc.). Voor elk huidtype en huidprobleem is een geschikt product te vinden. Zonder oneindig veel opties.

Bekijk ze allemaal hier.

Wat zijn de voorwaarden voor een goed werkzaam product?

Ons assortiment bevat enkel en alleen uit producten die je huid verbeteren. We selecteren de producten op basis van ingrediënten en het gebruik. De producten mogen geen irriterende ingrediënten bevatten en we adviseren producten die bewezen effectief zijn.

Wat zijn de resultaten van jullie producten?

We adviseren de producten minimaal 4 weken te gebruiken om te bepalen of het product perfect bij je huid past. Op onze webshop wordt per huidprobleem aangegeven wanneer je resultaat mag verwachten.

Bij wie kan ik huidadvies en productadvies ontvangen?

Bij onze huidtherapeuten kan je terecht voor al je vragen over je huid. Je hebt de mogelijkheid om persoonlijk een huidtherapeut aangewezen te krijgen die specifiek naar je wens in huidverbetering kijkt. Je krijgt advies over hoe je het beste met je huid om kan gaan, welke producten met werkzame ingrediënten goed passen bij je huid en welke voedingsmiddelen je beter kunt laten staan en welke juist je huid verbeteren.

Op onze website kun je uitgebreid huidadvies aanvragen op deze pagina. Na het invullen van de vragenlijst ontvang je binnen drie werkdagen een uitgebreid, persoonlijk huidadvies. Natuurlijk kun je ons ook altijd een berichtje sturen via WhatsApp of even bellen, mocht je snel een antwoord op je vraag willen!

Jouw persoonlijke huidtherapeut staat altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden over je huid en je huid mooi en goed te houden. Onze huidtherapeuten hebben een HBO achtergrond en zijn gespecialiseerd in het verbeteren, voorkomen en verhelpen van huidproblemen. Kwaliteit en deskundigheid staan bij ons hoog in het vaandel.

Worden de producten van jullie getest op dieren?

Alle producten die wij verkopen zijn dierproefvrij.

Hoe vaak voegen jullie nieuwe producten toe aan het assortiment?

Wij voegen elk jaar (soms maandelijks) nieuwe, huidverbeterende producten toe aan ons assortiment.

Waar worden de producten ontwikkeld?

De producten uit ons assortiment komen van verschillende leveranciers vandaan. Zo komen de producten van IMAGE Skincare, Dermalogica en Susan Posnick uit Amerika, TOSKANI uit Spanje, ALPHA-H uit Australië, Vita Liberata uit Ierland en de producten van LOVELI worden in Nederland geproduceerd.

Kan ik een behandeling bij jullie ondergaan?

Jazeker! Je kan bij ons zeker terecht voor een peel (gezichts)behandeling en microneedling behandelingen. Ons behandelcentrum zit in Den Haag (Bankaplein 2).

Klik hier voor meer informatie.

Wij zijn van mening dat voor bepaalde huidproblemen, naast het gebruik van onze producten en goed advies van onze huidtherapeuten, ook gezichtsbehandelingen (peelings) nodig zijn.

Mocht dit het geval zijn, dan zullen wij dit natuurlijk in je huidadvies opnemen. Bij ons kan je namelijk ook terecht voor behandelingen op maat bij huidproblemen zoals acne, huidveroudering, droge / vette huid, pigmentatie, roodheden, littekens, etc. Voor meer informatie hierover +31 (0) 6 11 80 79 43info@deonlinekliniek.nlof chat met ons via de webshop.

Worden sommige behandelingen vergoed?

Jazeker! Een gezichtsbehandeling voor acne (of littekens) valt onder ‘aanvullend verzekerd’ (zorgverzekering). De vergoedingen in kosten en betaling hiervan verschillen per zorgverzekering. Neem voor de zekerheid contact met je zorgverzekering op om er achter te komen of je hiervoor verzekerd bent.

Mijn vraag is nog niet beantwoord?

Geen probleem! Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

 

Registreren & mijn account

 

Hoe kan ik een account aanmaken bij De Online Kliniek?

Je kunt een account aanmaken door rechts bovenin op het icoon ‘poppetje’ te klikken. Deze staat links naast je winkelmand. Na het invullen van je gegevens klik je op ‘registreren’ en je account is aangemaakt. Lukt het niet? Neem contact op met onze klantenservice en we helpen je graag!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Als je je wachtwoord vergeten bent, vul je onder inloggen je e-mailadres in. Vervolgens klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Lukt het niet? Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt je wachtwoord wijzigen door op onze webshop rechts bovenaan naar account te gaan. Klik vervolgens op accountgegevens en vul je huidige wachtwoord in. Je kunt nu een nieuw wachtwoord kiezen.

Mijn wachtwoord werkt niet?

Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop als je wachtwoord niet werkt.

Mijn vraag is nog niet beantwoord?

Geen probleem! Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

 

Retour & service

 

Ik heb een verkeerd, beschadigd of defect product ontvangen?

We helpen je graag! Neem contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Retour voorkomen
Wij zullen er alles aan doen om te voorkomen dat je een product wil retourneren. We helpen je dan ook graag in het maken van de juiste beslissing in aankoop van je product en voorzien je graag van advies over je huid en de geschikte producten voor jou.

Productinformatie
Als het goed is kan je alle informatie over het product vinden onder elk product op onze webshop bij de tabs: “geschikt voor mij?”, “tips”, “gebruik”, “productinformatie”, etc. Hier beschrijven wij ook voor welk type huid elk product het meest geschikt is. Ontbreekt er informatie? Of heb je een andere vraag? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op.

Twijfel je alsnog over een product voor je huid?
Stuur ons gerust een WhatsApp, mail, bel of chat met ons via de webshop, we geven je graag geschikt huid- en productadvies.

Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen?
Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Neem contact met ons op of chat met ons via de webshop. We gaan ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Ik heb een verkeerd product ontvangen?
Gelukkig komt dit zelden voor. Toch raden wij je aan altijd eerst goed je bestelling te controleren voordat je de producten gaat gebruiken. Onze producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en deze kunnen na gebruik helaas niet meer verkocht worden.

Product omruilen
Heb je je toch bedacht en wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Neem hiervoor contact met ons op via info@deonlinekliniek.nl. Wel dien je zelf de kosten voor terugzending van jouw product(en) te voldoen.

Kosteloos omruilen
Je kan je product ook altijd kosteloos omruilen, door bij ons langs te komen op ons hoofdkantoor (Bankaplein 2, Den Haag). Laat van te voren even weten (bel, mail, WhatsApp) dat je langs wil komen. Dan zorgen wij ervoor dat het juiste product voor je klaarligt.

Product(en) retour
Mocht je een product besteld hebben en deze toch willen retourneren? Dit is natuurlijk geen probleem. Op onze retourpagina staat beschreven wat onze regels zijn en hoe je je product kan retourneren.