Veelgestelde vragen

 

Veelgestelde-vragen-De-Online-Kliniek

Bestelling & levering

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Producten die direct leverbaar zijn, worden vanaf het moment dat de betaling in ontvangst is genomen (tot 16.00 uur), direct verstuurd met de post. Betalingen later dan 16.00 uur of buiten werkdagen om, worden de volgende werkdag verzonden. Mocht onverhoopt het betreffende product (producten) niet op voorraad zijn, dan worden deze meteen besteld en voorradig gemaakt. Zodra deze binnen zijn, worden deze dezelfde dag nog naar je verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice om te vragen hoeveel dagen het precies kan duren of chat met ons via de webshop.

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

Wat zijn de kosten voor verzending van mijn producten?

De verzendkosten in Nederland bedragen €6,95 per bestelling (0 – 2 kg). Verzendingen (0 – 2 kg) binnen Europa bedragen €10,60 per bestelling. Bestellingen boven de €150,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Bestellingen (0 – 2 kg) boven de €300,- worden gratis verzonden binnen Europa.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Producten worden bezorgd door PostNL. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur.

Ik woon niet in Nederland, kan ik dan wel producten bestellen?

Woon je niet in Nederland of Europa dan kan je wel producten bestellen, maar niet direct via onze webshop. Neem contact op met onze klantenservice en we maken het meteen in orde voor je.

Ik heb geen internetbankieren en ook geen creditcard?

Geen probleem, zodra je contact opneemt met onze klantenservice sturen we je graag een factuur.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen.

Huidadvies aanvragen

Hoe vraag ik huidadvies aan?

Klik hier, vul de vragenlijst in (maximaal 5 minuten) en je ontvangt binnen 3 werkdagen per mail huidadvies van onze huidtherapeut.

Geeft een huidtherapeut huidadvies?

Absoluut, bij ons werken alleen huidtherapeuten.

Wat is het voordeel van huidadvies aanvragen?

Bij onze huidtherapeuten kan je terecht voor al je vragen over je huid. Je hebt de mogelijkheid om persoonlijk een huidtherapeut aangewezen te krijgen die specifiek naar je wens in huidverbetering kijkt. Je krijgt advies over hoe je het beste met je huid om kan gaan, welke ingrediënten goed passen bij je huid, welke producten specifiek geschikt zijn voor je huid en welke voedingsmiddelen je beter kunt laten staan en welke je huid verbeteren. Vanuit je mini huidadvies kan je meteen de producten die je huidtherapeut voorstelt afnemen. Je huidtherapeut staat komende jaren voor je klaar om vragen te beantwoorden over je huid en je huid mooi en goed te houden. Onze huidtherapeuten hebben een HBO achtergrond en zijn gespecialiseerd in het verbeteren, voorkomen en verhelpen van huidproblemen. Kwaliteit en deskundigheid staan hoog in het vaandel bij ons. Om dit te waarborgen zijn al onze huidtherapeuten aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH). Daarnaast volgen onze huidtherapeuten regelmatig nascholingen om op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen binnen ons vakgebied.

Hoe houden we contact?

Vanaf het moment dat je in contact bent gekomen met ons, staan we altijd voor je klaar. Om naar je huid te kijken, tips te geven, advies in het afnemen van nieuwe producten, een behandeling bij onze huidtherapeut wilt ondergaan, etc.

Hoe lang duurt het voordat ik huidadvies binnen heb?

Je ontvangt het huidadvies binnen drie werkdagen per email.

Hoe lang duurt het voordat ik de producten in huis heb?

Vanuit je huidadvies kan je meteen de producten bestellen die je wilt. Deze worden de volgende werkdag verstuurd. Via onze shop kan je ook direct producten bestellen (zonder huidadvies). Deze worden na betaling de volgende werkdag verstuurd.

Product & gebruik

Hoe snel zie je resultaat?

Dat verschilt per huidtype en wat je wilt verbeteren aan je huid. Je huid verbetert zichtbaar binnen 4 weken. Gemiddeld is na 2 maanden goed resultaat te zien.

Hoe selecteren jullie welke producten goed zijn voor welk huidtype?

We selecteren een product voor een specifieke huid op basis van de ingrediënten in het product. Daarnaast kijken we naar de percentages en samenstelling van de ingrediënten. Onafhankelijk onderzoek naar werkzame ingrediënten en de werking van een product vinden we erg belangrijk.

Kan ik direct alle producten bestellen?

Je kan alle producten direct bestellen. Enkel een paar producten hebben een “Let op!” en vereisen meer uitleg. Deze uitleg is te vinden onder het product in de tab “gebruik” van onze webshop. We vragen dan ook om deze uitleg goed te lezen en mochten er nog vragen zijn om contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik de producten het beste bewaren?

Je kan de producten het beste bewaren op een donkere en koele plek.

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

De producten zijn minimaal 12 maanden houdbaar. De exacte houdbaarheid van de producten staat met een datum vermeld op de verpakking.

Bevatten de producten sporen van tarwe, noten, zaden, gluten of soja?

Er zitten geen tarwe, noten, zaden, gluten of soja in de producten verwerkt, echter kunnen we niet uitsluiten dat tijdens het productieproces ook gewerkt wordt met sporen van tarwe, noten, zaden, gluten of soja.

Kan ik met alle producten tegelijk beginnen?

We raden je aan om informatie op de pagina van het desbetreffende product goed te bekijken. Zodat je per product leest hoe je deze het beste kan gebruiken en waar je vooral op moet letten. Mocht je meerdere producten hebben aangeschaft en twijfel je of je deze tegelijk kan gebruiken. Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Na gebruik van de producten voelt mijn huid warm en tintelend aan, is dit erg?

Tijdens het gebruik kan een lichte tinteling en of roodheid ontstaan. Gedurende de eerste week kan je huid wat droog aanvoelen en gaan schilferen. Dit is een normale reactie. De celdeling in je huid wordt gestimuleerd en dode huidcellen schilferen af. Volg ten alle tijde de instructies van het product. Producten die tintelen bevatten werkstoffen die opgebouwd moeten worden. Twijfel je? Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Welke huidreacties kunnen ontstaan en zijn normaal?

Je huid kan warm, tintelend, droog en schilferig worden. Dit zijn normale reacties. De ingrediënten in de producten werken diep in je huid om deze te verbeteren. Mocht je twijfelen? Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Welke producten kan ik met zwangerschap gebruiken?

We hebben heel veel producten die je kunt gebruiken tijdens zwangerschap. Bij elk product is specifiek vermeld of je deze met zwangerschap kunt gebruiken. Klik in de menubalk (geslacht) naar zwanger en de producten worden getoond welke je kan gebruiken.

Zijn alle producten geschikt voor vrouwen en mannen?

Alle producten kunnen gebruikt worden door zowel mannen als vrouwen. Echter staat bij elk product specifiek aangegeven voor welke huid deze het meest geschikt is. Tevens kan je in de menubalk geslacht kiezen en worden specifieke producten getoond.

Kan ik ook samples (proefverpakkingen) kopen?

Je kan van bijna alle producten samples (proefverpakkingen) aanschaffen. Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop en regelen we het graag voor je.

Hoeveel producten hebben jullie in het assortiment?

Wekelijks doen we onderzoek naar nieuwe producten met werkzame ingrediënten. Komen we vandaag een nieuw product met betere ingrediënten tegen? Dan zorgen we dat dit product (na zorgvuldig testen) op onze webshop te verkrijgen is. Ons assortiment bestaat uit verschillende producten. Voor elk huidtype en huidprobleem is een geschikt product te vinden. Zonder oneindig veel opties.

Wat zijn de voorwaarden voor een goed werkzaam product?

Ons assortiment bevat enkel en alleen uit producten die je huid verbeteren. We selecteren de producten op basis van ingrediënten en het gebruik. De producten mogen geen irriterende ingrediënten bevatten en we adviseren producten die bewezen effectief zijn.

Wat zijn de langetermijneffecten van jullie producten?

We adviseren de producten minimaal 4 weken te gebruiken om te bepalen of het product perfect bij je huid past. Op onze webshop wordt per huidprobleem aangegeven wanneer je resultaat mag verwachten.

Waarom heb ik een huidtherapeut nodig om advies over mijn huid te ontvangen?

Bij onze huidtherapeuten kan je terecht voor al je vragen over je huid. Je hebt de mogelijkheid om persoonlijk een huidtherapeut aangewezen te krijgen die specifiek naar je wens in huidverbetering kijkt. Je krijgt advies over hoe je het beste met je huid om kan gaan, welke ingrediënten goed passen bij je huid, welke producten specifiek geschikt zijn voor je huid en welke voedingsmiddelen je beter kunt laten staan en welke je huid verbeteren. Vanuit je huidadvies kan je meteen de producten die je huidtherapeut voorstelt afnemen. Je huidtherapeut staat komende jaren voor je klaar om vragen te beantwoorden over je huid en je huid mooi en goed te houden. Onze huidtherapeuten hebben een HBO achtergrond en zijn gespecialiseerd in het verbeteren, voorkomen en verhelpen van huidproblemen. Kwaliteit en deskundigheid staan hoog in het vaandel bij ons. Om dit te waarborgen zijn al onze huidtherapeuten aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH). Daarnaast volgen onze huidtherapeuten regelmatig nascholingen om op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen binnen ons vakgebied.

Worden de producten van jullie getest op dieren?

Alle producten die wij verkopen zijn dierproefvrij.

Hoe vaak voegen jullie nieuwe producten toe aan het assortiment?

Wij voegen elk jaar (soms maandelijks) nieuwe, huidverbeterende producten toe aan ons assortiment.

Waar worden de producten ontwikkeld?

De producten uit ons assortiment komen bij verschillende leveranciers vandaan. Zo komen de producten van IMAGE Skincare en Susan Posnick uit Amerika, TOSKANI uit Spanje, ALPHA-H uit Australië, Vita Liberata uit Ierland en de producten van LOVELI worden in Nederland geproduceerd.

Kan ik een behandeling bij jullie ondergaan?

Dat klopt, een gezichtsbehandeling is zeker mogelijk. Wij zijn van mening dat voor bepaalde huidproblemen, naast het gebruik van onze producten en goed advies van onze huidtherapeuten, ook gezichtsbehandelingen (peelings) nodig kunnen zijn. Mocht dit het geval zijn, dan zullen wij dit natuurlijk in je huidadvies opnemen. Bij ons kan je namelijk ook terecht voor behandelingen op maat bij huidproblemen zoals acne, huidveroudering, pigmentatie, roodheden, littekens, etc. Voor meer informatie hierover +31 (0) 6 11 80 79 43info@deonlinekliniek.nlof chat met ons via de webshop.

Worden sommige behandelingen vergoed?

Heb je last van acne? Een gezichtsbehandeling voor acne valt meestal onder ‘aanvullend verzekerd’ (zorgverzekering). De vergoedingen in kosten en betaling hiervan verschillen per zorgverzekering. Neem voor de zekerheid contact met je zorgverzekering op om er achter te komen of je hiervoor verzekerd bent.

Registreren & mijn account

Hoe kan ik een account aanmaken bij De Online Kliniek?

Je kunt een account aanmaken door rechts bovenin op het icoon ‘poppetje’ te klikken. Deze staat links naast je winkelmand. Na het invullen van je gegevens klik je op ‘registreren’ en je account is aangemaakt. Lukt het niet? Neem contact op met onze klantenservice en we helpen je graag!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Als je je wachtwoord vergeten bent, vul je onder inloggen je e-mailadres in. Vervolgens klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Lukt het niet? Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt je wachtwoord wijzigen door op onze webshop rechts bovenaan naar account te gaan. Klik vervolgens op accountgegevens en vul je huidige wachtwoord in. Je kunt nu een nieuw wachtwoord kiezen.

Mijn wachtwoord werkt niet?

Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop als je wachtwoord niet werkt.

Retour & service

Ik heb een verkeerd, beschadigd of defect product ontvangen?

Wij sturen kosteloos het juiste product naar je toe. Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Ik ben niet tevreden over het product dat ik gekocht heb?

ls je het product minimaal 4 weken hebt gebruikt en je bent niet tevreden over de werking van het product, neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

Mijn vraag is nog niet beantwoord?

Geen probleem! Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.